Jak zarobić miliony na jazdę swoim samochodem ze snow

Czy jest coś takiego, jak przedsiębiorcy z branży motoryzacyjnej w mediach społecznościowych? Czy potrafisz zarabiać na oferowaniu samochodów? Tak, na pewno możesz!

W rzeczywistości samochody są jedną z najpopularniejszych i najbardziej wciągających rozrywek online i offline. Szybkie samochody, takie jak Ferrari, Lamborghini i Porsche, to tylko niektóre z atrakcji, które przyciągają fanów na całym świecie, którzy chcą sprawdzić swój wygląd i niesamowitą wydajność.

Ale czy uważasz, że istnieje sposób na zarabianie na życie, informowanie o czymś, co sprawia, że ​​większość dorosłych mężczyzn zamienia się w małych chłopców? Co więcej, istnieje wiele dróg (wybacz kalambur), które pozwolą ci prowadzić samochody za pieniądze.

 

Najbardziej oczywistym i być może najbardziej lukratywnym sposobem jest zostać ekspertem od samochodów w YouTube. Gipsowanie na stronie YouTube pełnej niekończących się fragmentów ze świata samochodów, pokazanie, jak to jest być blisko z niektórymi z najlepszych samochodów na świecie, a otrzymanie zapłaty brzmi niesamowicie (gdzie mam się zarejestrować?).

Jednak rzeczywistość jest taka, że ​​potrzebujesz niesamowitych kontaktów, możliwości łączenia się w sieć jak jedni z najlepszych przedsiębiorców w każdej firmie i oczywiście spryt do bycia przed kamerą (nie tylko samochody, które ludzie chcą zobaczyć).

Istnieją jednak inne ścieżki. Alternatywnym sposobem generowania dochodu jako przedsiębiorcy zajmującego się mediami społecznościowymi w branży motoryzacyjnej jest reklama w głównym nurcie, w której reporter zazwyczaj obserwuje znaczące media społecznościowe i pobiera opłaty za „wykrzykiwanie” lub reklamę strukturalną – często od klientów korporacyjnych lub firmowych – oraz standardowe reklamy na lub w obrębie ich obecności społecznej.

Duże i dobrze ukierunkowane reklamy społecznościowe na Facebooku, Twitterze, Pinterestu i Instagramie są bardzo atrakcyjne dla reklamodawców. Wiedzą, że docelowa publiczność w świecie samochodów jest zazwyczaj zdominowana przez mężczyzn i między 18 a 30 rokiem życia. W ten sposób niesystematyczny komunikat typu scattergun staje się bardziej uporządkowanym i ukierunkowanym przekazem.

Następujące osoby są jednymi z największych w tej dziedzinie. Wiele z nich ma większe osobistości w mediach społecznościowych niż te z głównych producentów motoryzacyjnych.

 

Aby skompilować tę listę, wybrałem na podstawie tych wyznawców (facetów), zasięgu, możliwości zarabiania i osobistych sieci.

1. Tim Burton

 

Image Credit: Shmee150
Chociaż wielu niedoszłych facetów jest na nogach, Tim Burton, znany jako Schmee 150, pozostaje niekwestionowanym królem mediów społecznościowych. Jego marka, Shmee150, powstała przypadkowo w styczniu 2010 roku, kiedy Burton wpadł na Ferrari i Lamborghini ze swoją nową kamerą wideo, a reszta, jak mówią, jest historią.

Sześć lat później Shmee ma spore zainteresowanie towarzyskie i zostaje zaproszony do wielu ekskluzywnych imprez producenckich, klubowych i indywidualnych na całym świecie, które często odwiedza w swoim osobistym McLaren lub Ferrari. Niezła para samochodów dla kogoś, kto publikuje filmy online.

 

Burd jest prawdziwym przedsiębiorcą w tym sensie, że prowadzi bardzo sprawną działalność z linkami na swojej stronie internetowej, aby zarezerwować reklamy i towary. Jego filmy są jednak prawdopodobnie skierowane raczej do młodszej grupy docelowej, gdzie stał się niemal kultową postacią.

2. Paul Woodman

 

Image Credit: Paul Woodman | Instagram
Woodman jest dyrektorem generalnym i założycielem Lovecars.com, z prawdopodobnie najmniejszymi oficjalnymi mediami społecznościowymi pochodzącymi z naszej listy. Ale jest tutaj prawdopodobnie najlepiej skomunikowanym przedsiębiorcą, cieszącym się relacjami z wieloma wiodącymi właścicielami samochodów i kolekcjonerami oraz bezpośrednimi relacjami z producentami takimi jak Lamborghini, Pagani i Koenigsegg.

Woodman był na scenie samochodowej od wielu lat i wydaje się, że przejście od udziału w wydarzeniach zza kulis do bycia bardziej w oczach opinii publicznej. Niedawno ogłosił także na swojej stronie internetowej nową funkcję garaży właścicieli.

 

Sprytny na tyle, aby wykorzystać swoją pozycję i relacje z producentami, rozdając nowy Fiat 500 za uruchomienie Lovecars.com, Woodman ma kontakty i moc globalnej strony, tak aby mógł być wskazówką dla najlepszych w 2016 roku.

3. Marco Bronzetti

 

Image Credit: Marchettino | Instagram
„Punktem odniesienia od 2006 roku” jest fraza wyjaśniająca mężczyznę stojącego za marką Marchettino. Włoski urodzony i wychowany, Marchettino nie mógł być lepiej przygotowany do filmowania supersamochodów: Rzuca o krok od takich producentów supersamochodów, jak Ferrari, Maserati, Lamborghini i Pagani.

Napisując swoje napisy płynnie po angielsku, Marchettino udaje się wypełnić swoje kanały społecznościowe dobrą, wyjątkową treścią i dociera do ponad 300 000 subskrybentów na swoim kanale YouTube, a prawie 6 milionów fanów na Facebooku.

 

Cichy i skromny, Marchettino może naciskać na miejsce jeszcze wyżej na tej liście, choć jego obecność przed kamerą pokazuje jego lekko nerwową, ale sympatyczną postawę.

4. Alejandro Salomon

 

Image Credit: Salomondrin | Instagram
Salomondrin to nazwa użytkownika na social media dla tego rodzimego Meksyku, teraz-U.S. mieszkaniec Alejandro Salomon. Ten bardzo zabawny, ale bardzo nieuczciwy facet prawdopodobnie znalazłby się na szczycie naszej listy, gdyby był nieco bardziej politycznie poprawny – nie, żeby się tym przejmował. Wygląda na to, że jest to najszybciej rosnący samochód pod względem popularności i pozorna adoracja, którą wydaje się pochodzić od wielu z jego rozległych obserwatorów na Instagramie i YouTube, Salomondrin jest nabytym gustem i prawdopodobnie nie będzie przyciągać bardziej mainstreamowych głośników samochodowych, szczególnie z reklamodawcami korporacyjnymi.Jednak, sądząc po sukcesie jego Kanał YouTube i niesamowita seria Hyper 5, którą niedawno wyprodukował, ten facet skupia się tylko na tworzeniu interesujących i interesujących filmów i zarabianiu na dochodach. Jest charyzmatycznym i rozrywkowym przedsiębiorcą, który ma własną kolekcję osobistych samochodów i utrzymuje relacje z wieloma osobami w przemysł. Pojawia się jednak pytanie: Czy chcesz, aby Twoje dziecko czytało na jego profilu o piersi i osiągając szczyt? Powiązane: Elon Musk: „Może zrobimy latający samochód, tylko dla zabawy” 5. Maximillion CooperImage Credit: Gumball3000 Drugi Brytyjczyk na liście i kolejny bardzo dobrze skomunikowany, Maximillion Cooper jest uosobieniem świetności. Były kierowca wyścigowy, model i mąż sławnej gwiazdy, Eve, wizja Coopera na łączenie samochodów, muzyki, mody i rozrywki była inspiracją dla jego niezwykle udanej marki Gumball 3000. Podobnie jak inni członkowie tej listy, Cooper wydaje się używać Media głównie dla zabawy, z niewielkimi linkami lub nawiązaniami do swoich przedsięwzięć biznesowych, choć człowiek stojący za jedną z największych marek w branży rozrywki motoryzacyjnej zdecydowanie gwarantuje miejsce jako jeden z naszych najlepszych przedsiębiorców w branży mediów społecznościowych.6. Richard Thompson. Źródło: Richard Thompson Photography | FacebookRichard Thompson jest profesjonalnym fotografem, ale uważamy, że jest kimś więcej niż tylko kimś, kto robi zdjęcia fajnych samochodów. Jeden z najgorętszych guru mediów społecznościowych w branży, Thompson zgromadził ogromną liczbę internetowych obserwatorów dzięki celom i sieciom, oparta na jego niesamowitej fotografii. Teraz, jako oficjalny dyrektor kreatywny włoskiego producenta samochodów Pagani Automobili, Thompson zawsze wydaje się być we właściwym miejscu we właściwym czasie, głównie z aparatem fotograficznym i często jeździ bardzo ładnym samochodem. . Aimee Shackelfordobraz Źródło: Petrolgirl | InstagramJest to męski świat, jeśli nie jesteś Aimee Shackelford, znaną również jako „Petrol Girl”, królowa mediów społecznościowych z Kalifornii, która jest powiązana z wieloma kolekcjonerami i właścicielami i odpowiedzialna za zarządzanie takimi markami jak Gold Rush Rally, Shackelford to siła, z którą trzeba się liczyć w świecie internetowym. Osobista relacja towarzyska jest stosunkowo skromna, ale jej zasięg dociera do kluczowych osób i decydentów w branży motoryzacyjnej, co czyni ją jednym z najlepszych wyborów na naszej liście.8 Nick MarelliEven najbardziej zagorzali fani samochodów prawdopodobnie nie słyszeli nazwiska Nicka Marelli, ale ma on jeden z największych motoryzacyjnych kanałów YouTube, z ponad 200 000 subskrybentów, a także zaskakujące 5,5 miliona fanów Facebooka.NM2255 to marka przed Bardzo prywatny i niepozorny charakter, tak że nie mogliśmy nawet zdobyć jego zdjęcia, Marelli mógł z łatwością być jednym z czołowych przedsiębiorców branży mediów społecznościowych na świecie, ale on decyduje się na nieco bardziej rezerwowe i zakulisowe podejście. Niezależnie od tego, co robi, robi to dobrze, a NM2255 nadal rośnie w swoim rodzinnym kraju we Włoszech i na całym świecie.